Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Plzeň hl.n.
Stroj 754.027-1 byl autorem zvěčněn ve stanici Plzeň hl.n.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Plzeň hl.n.
Na šestou kolej "západní část" dorazil plzeňský "bleskovec" 754.019-8 s osobním vlakem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Plzeň hl.n.
V čele zásilky "šwandorfů" se v Plzni hl.n. ukázaly stroje 753.294-8 + 753.029-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Plzeň hl.n.
"Bleskovec" 750.330-3 posunoval po osmé koleji na plzeňském hlavním nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Klatovy
Tou dobou ještě klatovský stroj, brejlovec 754.016-4 před odjezdem ve stanici Klatovy. V pozadí vidíme probíhající elektrifikaci v rámci trati z Plzně do Klatov.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Plzeň hl.n.
Na 8. koleji plzeňského hlavního nádraží vyčkává na svůj vlak klatovská "nulka" 750.078-8. V pozdějších letech byla opatřena novým lakem, o který se strojvedoucí v LD Klatovy vzorně starali. Tato lokomotiva byla jednou z posledních své řady v DKV Plzeň. Dnes se pyšní označením řady 750.7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Depo Klatovy
Legendární plzeňská "nulka" 750.134-9 odpočívá v klatovském depu společně s exchomutovskou 754.038-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.06.1996
Místo:
Plzeň hl.n.
Role staniční zálohy na myčce v Plzni se zhostila tehdejší stálice 750.252-9.