Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.05.1996
Místo:
Depo Česká Lípa
Na další pokyny čeká českolipský "pilštyk" před výjezdem z místního depa.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.05.1996
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Na staniční záloze v České Lípě hl.n. byly nasazovány dlouhá léta místní "pilštyci". Jeden z nich 735.149-7 právě posunuje s přívěsnými vozy řady 010.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.05.1996
Místo:
Depo Česká Lípa
Jeden z mnoha odstavených "pilštyků" 735.168-7 před českolipským depem.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.05.1996
Místo:
Depo Česká Lípa
Kolony neprovozních a postupně chátrajích strojů řady 735 bylo v 90.letech kolem depa i ve stanici v České Lípě dost. Jedním z nich byla i "fujara" 735.150-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.05.1996
Místo:
Depo Liberec
Decentne dozdobený motorový vozeň 810.245-1 bol autorom zvečnený v depe Liberec.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.05.1996
Místo:
Depo Karlovy Vary
Na točně depa Karlovy Vary pózuje lokomotiva 742.300-7, která do tamního depa přišla před pár dny z Chebu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
00.06.1996
Místo:
Karlovy Vary
V Karlových Varech vyčkával na odjezd motorový vůz 853.026-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
04.06.1996
Místo:
Depo Karlovy Vary
Jedna z posledních provozních "singrovek" v Karlových Varech. 820.068-5 si od svého strojvedoucího Honzy Kemra vysloužila přezdívku "Bachyně".