Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.05.1996
Místo:
Karlovy Vary
"Sergeje" 781.578-0 a 781.416-3 prichádzajú s nákladným vlakom okolo nástupíšť stanice Karlovy Vary.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.05.1996
Místo:
Karlovy Vary
Stroj 242.241-8 bol zachytený počas prestoja v Karlových Varech.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.05.1996
Místo:
Karlovy Vary
V Karlových Varech čakali na svoje vlaky "plecháče" 242.216-0 a 242.241-8.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.05.1996
Místo:
Karlovy Vary
Druhý den akce si nákladní expresy převzala do své režie lokomotiva 475.101. Ta se z Karlových Varů vracela po poledni s NEx 43329. Turnusově tento výkon náležel jednomu z místních "sergejů" řady 781. Nedlouho za ní se vydal se svou "raketou" Rn 45715 klatovský "kremák".
O takové akci by se dnešním fanouškům a fotografům mohlo jen zdát.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.05.1996
Místo:
Karlovy Vary
V rámci vynikající dílenské základny se v devadesátých letech stává Brno oázou parních lokomotiv – mezi místními stroji 354.1217, 433.001, 475.101 a 498.106 jsou prostředky a síly využívány k opravám dalších lokomotiv do provozního stavu. Na snímku od Ladislava Kroula je pak zřejmý tolik typický vzhled pro 475.101 do své opravy kotle v roce 2007.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.05.1996
Místo:
Karlovy Vary
Dnešní aktualizace "v barvě" sice možná nepotěší stejně jako historické snímky z doby pravidelného provozu, ale i čtyřdenní akce v údolí řeky Ohře je již dávnou historií, od které nás dělí již více jak 21 let. Tehdy pro britské fanoušky proběhla ve dnech 2. až 5. května 1996 jedinečná akce, kdy se v čele pravidelných osobních vlaků, rychlíků a nákladů objevilo sedm parních lokomotiv.
Jedna z nich se chystá na odjezd rychlíku z Karlových Varů do Chomutova; je jím lounské "Mikádo" 387.043. Od roku 2001 je odstaveno a je neprovozním exponátem NTM Praha propůjčeným DHV Lužná u Rakovníka.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.05.1996
Místo:
Karlovy Vary
Poslední snímek z dnešní aktualizace věnujme lokomotivě 498.022 odjíždějící s rychlíkem z Karlových Varů. Z protipožárních důvodů celou akci jezdila s postrkem, u jiných lokomotiv se pak jednalo o dodržení oběhu lokomotiv. Jednalo se rovněž o jednu z mála akcí, kdy zahraniční fanoušci a fotografové nevyžadovaly lokomotivy opatřené hvězdami.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
05.05.1996
Místo:
Depo Chomutov
Na točnu chomutovského depa právě vjel motorový vůz 830.148-3 a bude pokračovat do stanice na svůj vlak. Dnes je z depa Chomutov depozitář Národního technického muzea.