Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.06.1982
Místo:
Nové Sedlo u Lokte
Stroj T211.0030 zachytil objektív fotoaparátu v Novém Sedle u Lokte.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
02.07.1982
Místo:
Chodov
V Chodově byla dne 2.7.1982 zdokumentována lokomotiva T435.0043.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
09.07.1982
Místo:
Mariánské Lázně
S nákladním vlakem pózovala v Mariánských Lázních "laminátka" S499.0052.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
14.07.1982
Místo:
Nové Sedlo u Lokte
Zánovný "kocúr" T448.0696 bol zachytený v stanici Nové Sedlo u Lokte, ktorá je prípojnou stanicou vlečky jeho domovského Palivového kombinátu Vřesová.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.07.1982
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Svojí mohutnost předváděl stroj E669.1061 ve stanici Hradec Králové hl.n.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
19.07.1982
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Boční pohled na E669.1091 ukazuje mohutnost těchto nákladních "dříčů". Snímek byl pořízen v Hradci Králové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.07.1982
Místo:
Most
Svůj prodloužený hlavní rám předváděla ve stanici Most "uhelka" E469.1070. Takto upravené lokomotivy vyjely z výroby pouze čtyři. Jednalo se o stroje 121.030, 121.056, 121.070 a 121.074.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
24.07.1982
Místo:
Bílina
Před vjezdovým návěstidlem do stanice Bílina čeká na nulté koleji nákladní vlak v čele se strojem E469.1019, na snímku je viditelná výhybka na vlečku bílinské kyselky. Kolej zaúsťovala do objektu lázní, který byl ohraničen drátěným plotem s velkými vraty. A právě tyto vrata byly záchytným bodem pro začátek brzdné dráhy při jízdě s osobními vlaky v hustých mlhách, které tady byly každý rok na podzim i na jaře. Vlečka byla úředně zrušená až v roce 2006.