Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Olomouc hl.n.
Na olomoucké hlavní nádraží přijídí osobní vlak a v jeho čele je šumperská "berta" 749.260-6 ( ex 752.077-8 ).
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Šumperk
V pošmourném počasí posunoval na nádraží v Šumperku "dunihlav" 831.113-6.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Depo Šumperk
S posledními zbytky sněhu byl vyfotografován motorový vůz 831.199-5 v šumperském depu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Depo Šumperk
Bez výkonu stála v Šumperku odstavená zajímavě nalakovaná "elektrická zamračená" 749.257-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Depo Šumperk
V depu Šumperk postává jeden z prvních předělaných motorových vozů na řadu 831, a to "dunihlav" 831.110-2.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Olomouc hl.n.
Třebovská "turnusačka" 163.040-9,která měla mimo jiné stanoviště polepené koženkou (díky turnusovým strojvedoucím velice pečlivě udělané), vyčkávala v Olomouci hl.n.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Depo Šumperk
Lokomotiva 749.245-7 ve velmi slušivém nátěru zachycená v domovském Šumperku a to nedlouho po úpravě vedení usazení skříně na podvozcích pomocí pryžokovových členů.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
12.03.1996
Místo:
Šumperk
Stroj 749.259-8 bol zvečnený v sychravý marcový deň roku 1996 v žst. Šumperk.