Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.02.1996
Místo:
Praha hl.n.
V roli zálohy na pražském hlavním nádraží byla zastižena „žehlička" 111.033-7.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.02.1996
Místo:
Choceň
Pod číslem 730.019-7 se skrývá původně 730.607-9. Poslední zástupkyně této řady u ČD byla zachycena v Chocni a to na osobním vlaku, kde mohla být nasazena díky rekonstrukci na ovládání přípojných vozů.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.02.1996
Místo:
Česká Třebová
V České Třebové je k odjezdu nachystán brněnský "brejlovec" 750.175-2. Již jde jen o labutí píseň motorových lokomotiv na trati Česká Třebová-Brno z důvodu elektrifkace.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
23.02.1996
Místo:
Česká Třebová
Českotřebovská stálica 771.084-1 bola autorom zachytená na výkone "PT1".
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.02.1996
Místo:
Most
Stanicí Most projížděl "tandem" strojů 121.067-3 s 122.041-7 směrem k novému nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.02.1996
Místo:
Nové Hamry
Ve stanici Nové Hamry byl pořízen snímek motorového vozu 810.123-0, který právě zaskakoval za turnusový vůz 810.077. Ten se nacházel na dílenské opravě.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.03.1996
Místo:
Karlovy Vary-Dvory
V čele rychlíku zachytil autor ještě nátěrově unifikovanou lokomotivu 242.202-0. Na snímku projíždí zastávkou Karlovy Vary-Dvory směrem do Karlových Varů.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
07.03.1996
Místo:
Karlovy Vary
V čele rychlíku ze stanice Cheb, byla v Karlových Varech zvěčněna polomáčená "laminátka" 240.110-7.