Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.01.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Topení soupravy obstarávala ve stanici Pardubice mrazivého lednového dne roku 1996 ještě "mladá" lokomotiva 163.099-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.01.1996
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Ve společnosti "žehliček" postával v zasněžené stanici Hradec Králové hl.n. - v místní jednotce šestikolák 181.124-9.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.01.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Ušmudlaný pardubický "čmeliak" 770.012-3 bol zachytený pravdepodobne na posune v stanici Pardubice hl.n.. Už o niekoľko mesiacov obržal slušivý zeleno-krémový výrobný náter.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
29.01.1996
Místo:
Pardubice hl.n.
Z důvodu absence turnusové lokomotivy řady 726 na osobní zálohu v Pardubicích, byl místo ní nasazen čmelák 771.120 .
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.01.1996
Místo:
Čelákovice
Ve stanici Čelákovice byl zachycen s nákladním vlakem šestikolák 181.069-6. Ten se dočkal i svého působení ve společnosti ČD Cargo, stal se tak jedním z mála šestikol, které přežila velké rušení v letech 2003 - 2007.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.01.1996
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Ve slušivém laku postává "hrboun" 130.038-3 zapřažený na nákladním vlaku ve stanici Hradec Králové hlavní nádraží.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.01.1996
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Nejen červeně natřená naftová nádrž už z dálky napovídala, že se jedná o udržovaného brejlovce 750.395-6. Snímek byl pořízen v Hradci Králové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
31.01.1996
Místo:
Depo Karlovy Vary
Smutný pohled na vyřazené lokomotivy řady 735 v tehdejším depu Karlovy Vary. Lokomotiva 735.102-6 čeká na odtah k likvidaci do České Třebové.