Autor:
Jozef Gulík
Datum:
00.00.1983
Místo:
Čata
"Pilštyk" T466.0113 bol v čele manipulačného vlaku zachytený v odbočnej stanici Čata.
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
09.01.1990
Místo:
Čata
Zjavne nedávno "zgenerálkovaný" stroj 735.120-8 bol zvečnený pred výpravnou budovou železničnej stanice Čata.
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
19.08.1995
Místo:
Česká Třebová
Z prevádzky odstavený "čmeliak" 771.089-0 čakal na naplnenie svojho osudu v depe Česká Třebová.
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
19.08.1995
Místo:
Depo Česká Třebová
Udržovaný "čmeliak" 771.084-1 sa vyhrieval na slniečku pred rotundou depa Česká Třebová.
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
26.08.1995
Místo:
Lučenec
Jedným z posledných lučeneckých "pilštykov" bol 735.121-6. Na snímke z augusta 1995 postáva v domovskom depe.
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
27.08.1995
Místo:
Tisovec
V tisoveckom depe odpočívali rušne 735.061-4 a 735.050-7 (vľavo).
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
27.08.1995
Místo:
Tisovec
V domovskom depe Tisovec postávali tunajšie "pilštyky" 735.050-7 a 735.061-4 (vľavo). "Pilštyky" v miestnej služobni zabezpečovali najmä vozbu Mn vlakov do Jesenského.
Autor:
Jozef Gulík
Datum:
20.04.1996
Místo:
Depo Žilina
Na točni domovského rušňového depa Žilina sa predstavuje "čmeliak" 771.191-4 v unifikovanom červenom nátere so širokým žltým pásom, v ktorom aj dojazdil.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací