Autor:
Josef Veselý
Datum:
20.10.1999
Místo:
Uherský Brod
V Uherském Brodě zastavil brněnský "pilštyk" 735.062-2 v čele Sp 1926.
Autor:
Josef Veselý
Datum:
19.07.2000
Místo:
Šumice
V zastávce Šumice zastavil spěšný vlak 1926 a za nedlouho se při odjezdu ozve zaburácení motoru "Pielstick" v útrobách stroje 735.248-7.
Autor:
Josef Veselý
Datum:
22.07.2000
Místo:
Depo Veselí nad Moravou
Vraky ex-hodonínských "pilštyků" 735.271-9 a 735.137-2 byly dotaženy z deponie ve Žďánicích do depa ve Veselí nad Moravou, kde jen čekaly na odvoz ke šrotaci do České Třebové.
Autor:
Josef Veselý
Datum:
24.07.2000
Místo:
Újezdec u Luhačovic
Spěšný vlak 1926 přijíždí do stanice Újezdec u Luhačovic a v jeho čele je brněnský "pilštyk" 735.248-7. "Pilštyky" byly častou náhradou za chybějící motorové vozy.
Autor:
Josef Veselý
Datum:
12.08.2000
Místo:
Krnov
Z Krnova odjíždí domácí lokomotiva 749.243-2 se spěšným vlakem směr Olomouc.
Autor:
Josef Veselý
Datum:
03.02.2001
Místo:
Branná
831.199-5 duní v čele osobního vlaku 3605 na stoupání mezi stanicemi Branná a Ostružná.
Autor:
Josef Veselý
Datum:
14.05.2001
Místo:
Tábor
V depu Tábor stál vrak "pilštyka" 735.101-8 a čekal na odtažení ke šrotaci do České Třebové.
Autor:
Josef Veselý
Datum:
27.12.2001
Místo:
Frenštát pod Radhoštěm
Na konci prosince roku 2001 byla ve Frenšátě pod Radhoštěm zachycena valašská "čtverka" 754.047-9 v čele osobního vlaku do Ostravy, kdy zde ještě stále byly nasazeny "patra" řady Btjo.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací