Autor:
Josef Motyčka
Datum:
16.08.1988
Místo:
Kořenov
7. prosince 1978 byla 464.102, jako K 687, odstavena a nahrazena strojem 534.0524. Lokomotiva začala chátrat, ale díky lepšímu technickému stavu oproti jubilejní 464.101 byla nakonec vybrána do sbírek NTM Praha, kam byla úředně převedena na konci roku 1980. Pro její předání k NTM byla přesunuta do LD Hradec Králové.
Autor:
Josef Motyčka
Datum:
05.09.1988
Místo:
Depo Nymburk
Na točni depa Nymburk bola zachytená vlečková "rosnička" T334.0511.
Autor:
Josef Motyčka
Datum:
05.09.1988
Místo:
Depo Nymburk
"Rosnička" s "diabolským" číslom T334.0666 bola zachytená v depe v Nymburku, kam pravdepodobne zavítala za účelom vykonania opravy.
Autor:
Josef Motyčka
Datum:
23.03.1989
Místo:
Kolín
"Rosnička" T334.0091 (už aj s novým označením 710.602-4) z TSS Hradec Králové bola zachytená v Kolíně.
Autor:
Josef Motyčka
Datum:
09.06.1989
Místo:
Depo Nymburk
"Rosnička" T334.0748 bola autorom zachytená v depe Nymburk.
Autor:
Josef Motyčka
Datum:
22.05.1990
Místo:
Čadca
Ve stanici Čadca byla zachycena 140 040-7 s osobním vlakem do Bohumína. Do lokomotivního depa Ostrava byla předána 23. května 1963 z depa Žilina. Snímek přibližuje její stav nedlouho po uvedení do provozu po provedené dílenské opravě v rozsahu ESR. Co vlastně oprava ESR znamenala? V roce 1990 se čerstvě ukončilo provádění hlavní oprav a oprav středních. Jejich náhradou tak byla vytvořena oprava střední redukovaná (ESR), kterou lokomotivy řady 140 procházely i v dalších letech, ale již pod jiným názvem, tj. vyvazovací (EVy).
V srpnu 1991 byla 140 040 odstavena z provozu a 22. 10. 1991 byla zrušena.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací