Autor:
Josef Mandys
Datum:
07.04.1987
Místo:
Praha-Smíchov
Na smíchovském nádraží byl během posunu s patrovou jednotkou Bpjo vyfocen místní "velký hektor" T458.1164.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
07.04.1987
Místo:
Praha-Smíchov
V žst. Praha-Smíchov bývalo v pauze mezi výkony odstaveno mnoho elektrických jednotek ř. EM475.1 a 2, tomuto snímku vévodí EM475.1008.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
07.04.1987
Místo:
Praha-Smíchov
Ve výchozí stanici Praha-Smíchov se k odjezdu chystal osobní vlak do Berouna ( přes Rudnou u Prahy ), který měl v čele "kredence" M262.0130 ( rok výr. 1958, výr. č. 58095, dodán do depa Plzeň ).
Autor:
Josef Mandys
Datum:
20.04.1987
Místo:
Hostivice
V Hostivici byla dne 20.4.1987 vyfocena s nákladním vlakem dvojice lokomotiv T466.2381+T466.2383, která byla toho času nasazena na dispečerském výkonu S13.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
20.04.1987
Místo:
Kladno
Zánovní "orchestrion" M152.0588 čeká na nádraží v Kladně na své další cestující, tou dobou měl za sebou již 5 let služby u ČSD.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
27.04.1987
Místo:
Chomutov
Slavné májové dny v Chomutově zdravila značně vyzdobená lokomotiva T478.3393.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
28.04.1987
Místo:
Milostín
Milostínem projížděl motorový rychlík, který byl v režii dvou libeňských motorových vozů ř. M296.1, kdy v čele byl jmenovitě M296.1021.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
28.04.1987
Místo:
Milostín
Motorový vůz M262.0169 byl vyroben v roce 1959, pod výrobním číslem 58797 a jeho první domovské depo byla Plzeň. O 28 let později ho ve službách chomutovského depa vyfotil strojvedoucí Josef Mandys, když s ním vedl osobní vlak a využil malou chvíli při křižování s protijedoucím vlakem ve stanici Milostín.