Autor:
Josef Mandys
Datum:
02.04.1987
Místo:
Praha Masarykovo n.
Na přípřeži pantografové jednotky ř. EM488.0 byla na nádraží Praha-střed zdokumentována "zamračená" T478.1101.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
05.04.1987
Místo:
Praha Masarykovo n.
Na nádraží Praha-střed posunoval zánovní "peršing" E499.3030 z LD Česká Třebová.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
06.04.1987
Místo:
Depo Chomutov
Na paprsku točny chomutovského depa odpočívalo vzorně udržované "prasátko" 701.050-7.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
06.04.1987
Místo:
Lužná u Rakovníka
Dne 6.4.1987 byl v žst. Lužná u Rakovníka pořízení snímek lokomotivy T478.1233.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
06.04.1987
Místo:
Kladno
"Štokr" 556.0244 sloužil v kladenském depu jako vytápěcí kotel a to pod označením K 796.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
07.04.1987
Místo:
Praha-Smíchov
Mezi záplavou "rudých brejlovců" byla i v 80. letech jedna výjimka a tou byla lokomotiva T478.3396, která měla celkově zajímavý osud. Po nehodě v Mostě byla v podstatě složena z dílů lokomotivy T478.3004 a i proto byla následně "dvouoká". Na snímku ze 7.4.1987 je zobrazena ve stanici Praha-Smíchov.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
07.04.1987
Místo:
Praha-střed
Na nádraží Praha-střed přijíždí s rychlíkem "peršing" E499.3035, který toho času patřil do stavu místního depa.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
07.04.1987
Místo:
Praha-Smíchov
Rachot netlumeného motoru K6S310DR v útrobách stroje T669.0013 byl mnoho let kulisou pro okolí smíchovského nádraží. Na snímku ze dne 7.4.1987 vidíme zmíněnou místní stálici na staničním posunu.