Autor:
Josef Mandys
Datum:
01.07.1999
Místo:
Beroun
"Dlouho poslední dodané plzeňské eso" 363.082-9 postává ve stanici Beroun a čeká na další výkon. Na snímku je ještě v původním stavu před dílenskou opravou a novým nátěrem.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
07.08.1999
Místo:
Ružomberok
Ve stanici Ružomberok se rozjížděl rušeň 163.051-6 s vlakem osobní dopravy.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
08.08.1999
Místo:
Kraľovany
Stanicí Kraľovany projížděl jeden z mnoha nákladních vlaků, který táhla obligátní spišská "dvojička", na tomto snímku konkrétně čísel 131.054-9+131.053-1.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
09.08.1999
Místo:
Tatranská Lomnica
Dne 9.8.1999 zajišťovala dopravu osobních vlaků na trati Studený Potok- Tratranská Lomnica dvojice popradských motorových vozů 850.039-9 a 850.037-3.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
10.08.1999
Místo:
Humenné
Dne 10.8.1999 zajišťovala staniční zálohu v Humenném "ťapka" 721.008-1.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
11.08.1999
Místo:
Štrba
Pohodový letní snímek autora ze stanice Štrba. Stroj 163.049-0 na čele osobního vlaku.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
13.08.1999
Místo:
Spišská Nová Ves
Ve Spišské Nové Vsi byly vedle sebe zachyceny lokomotivy 182.162-8 a 131.098-6.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
13.08.1999
Místo:
Depo Spišská Nová Ves
Na další nasazení čekala v domovském depu ve Spišské Nové Vsi "ťapka" 721.074-3.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací