Autor:
Josef Mandys
Datum:
01.09.1990
Místo:
Česká Třebová
V České Třebové byla s vojenským transportem vyfocena místní 181.133-0.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
01.09.1990
Místo:
Depo Česká Třebová
V depu v České Třebové byl zaznamenán zatopený stroj 310.006. Ten pochází z roku 1879. Tyto nenáročné a jednoduché lokomotivy se udržely v provozu až do roku 1945. Právě "nulanulašestka" je nejstarší dochovaná lokomotiva parní trakce u nás.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
01.09.1990
Místo:
Obrnice
Manipulační vlak, v čele se "čmelákem" T669.1065, zastavil v žst. Obrnice.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
08.09.1990
Místo:
Praha hl.n.
Na hlavním nádraží v Praze se předvedla novotou vonící lokomotiva 363.132-2.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
08.09.1990
Místo:
Vlašim
Pekná technická snímka "všudybylky" 354.1217 bola urobená vo Vlašimi 8.septembra 1990.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
29.09.1990
Místo:
Plzeň hl.n.
Po dílenské opravě a v novém nátěru se ukázala na plzeňském hlavním nádraží domácí lokomotiva 771.080-9 (T669.1080), která měla 29.9.1990 službu na manipulačním vlaku.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
19.10.1990
Místo:
Banská Bystrica
Velmi pěkný "okuliarnik" 753.032-2 byl zastižen ve stanici Banská Bystrica. O dva roky později již prošel rekonstrukcí na řadu 750.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
20.10.1990
Místo:
Lučenec
Tehdy každodenní rutina ve stanici Lučenec. Ucelený vyrovnávkový nákladní vlak odveze stroj 775.005-2. V okamžiku fotografování se čekalo na dokončení zkoušky brzdy.