Autor:
Josef Mandys
Datum:
27.01.1989
Místo:
Praha-Bubny
Ve sbírkách lokomotiv DHV Lužná u Rakovníka je i bývalá vršovická lokomotiva T478.1004. Zde je zachycena v lednový den roku 1989 v tehdy již starém unifikovaném nátěru s 300 mm širokým žlutým pruhem. V současné době se chystá její přesun do muzea v Olomouci. V Olomouci ostatně prodělala svou poslední vyvazovací opravu a po opravě se na několik dní zapojila do místního provozu.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
27.01.1989
Místo:
Praha-Dejvice
V žst. Praha-Dejvice byla vyfocena vzorně udržovaná lokomotiva 742.341-1.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
31.01.1989
Místo:
Praha Masarykovo n.
Poslední "hrbatá" dodaná k ČSD, 130.040-9, posunovala 31.1.1989 na nádraží Praha-střed. Lokomotiva patřila společně se svými kolegyněmi depu Česká Třebová.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
17.02.1989
Místo:
Praha-Dejvice
Lokomotivy 751.091-0 a 720.131-2 byly zdokumentovány za slunného únorového dne ve stanici Praha-Dejvice.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
25.02.1989
Místo:
Depo Chomutov
Na točně chomutovského depa stál "čmelák" T669.1061, který patřil mezi vzorně udržované stroje této služebny.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
30.03.1989
Místo:
Kladno
Pred výpravnou budovou na Kladne čakal na ďalšiu ťažkú prácu decentne vyzdobený stroj 781.596-2.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
27.04.1989
Místo:
Praha-Dejvice
Mezi lokomotivami 363.118-1 a 163.021-9 byl v Praze-Dejvicích vystaven známý prototyp "asynchrona" 169.001-5.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
27.04.1989
Místo:
Praha-Bubny
V Praze-Dejvicích byl vystaven i prototyp TA436.0501, hybridní lokomotivy s kombinovaným pohonem od spalovacího motoru nebo z akumulátorových baterií.