Autor:
Josef Mandys
Datum:
04.10.1988
Místo:
Kladno
V Kladně zastavila v čele osobního vlaku "osmsetdesítka" 810.082-8, která byla posledním strojem první série. V roce 1997 byla přistavena k modernizaci do šumperského PARSu a vznikla z ní 811.082-0.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
04.10.1988
Místo:
Řevničov
S osobním vlakem z Prahy středu do Rakovníka měl namířeno stroj 753.313-6. Autor fotografoval ve stanici Řevničov. Za všimnutí stojí již nové označení lokomotivy společně s hvězdami na čelech.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
22.10.1988
Místo:
Žatec
V Žatci odpočíval vzorně udržovaný "brejlovec" 753.081-9.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
21.11.1988
Místo:
Depo Chomutov
V chomutovském depu byl zvěčněn domácí "orchestrion" se zajímavým číslem M152.0152. Vyroben byl v roce 1977, obdržel výrobní číslo 78662 a dodán byl do depa Louny, TBZ vykonal dne 22.8.1977 na trati Lovosice-Roudnice nad Labem.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
21.11.1988
Místo:
Depo Chomutov
U točny chomutovského depa čeká na další nasazení místní "brejlovec" 753.380-5.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
11.12.1988
Místo:
Depo Lužná u Rakovníka
Souboj Davida s Goliášem, tak by se dal nazvat snímek z Lužné u Rakovníka, kdy topírenská záloha T212.1049 posunovala se "štokrem" 556.0, který zde již sloužil jen jako vytápěcí kotel.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
11.12.1988
Místo:
Depo Chomutov
Lokomotiva T211.0107 byla dlouholetou stálicí topírenské zálohy depa Chomutov. Snímek byl pořízen v roce 1988 a tak má na sobě "puklík" i nové označení 700.107-6.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
19.01.1989
Místo:
Liberec
V zajetí sloupů přístřešků libereckých nástupišť, schovával se stroj T478.4068.