Autor:
Josef Mandys
Datum:
23.01.1988
Místo:
Chomutov
V Chomutově čekal na další nasazení "brejlovec" T478.3338, který patřil do stavu místního depa.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
05.02.1988
Místo:
Praha-Bubny
V železniční stanici Praha-Bubny čekala na odjezd s nákladním vlakem lokomotiva E669.1029.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
13.02.1988
Místo:
Chomutov
Pohled na boční partie stroje T478.3339 pochází z ještě nezadrátované stanice Chomutov.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
23.02.1988
Místo:
Chomutov
V Chomutově čekal na své cestující motorový vůz 810.665-0.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
23.02.1988
Místo:
Kamenné Žehrovice
Značně omšelá lokomotiva T478.1163 postávala ve stanici Kamenné Žehrovice, toho času byla ve službách ČSD již 19 let.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
14.03.1988
Místo:
Březno u Chomutova
Dvojice vlečkových elektrických lokomotiv E479.0042+E479.0043 přijíždí do stanice Březno u Chomutova.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
14.03.1988
Místo:
Březno u Chomutova
Dvojice vlečkových "hrbatých" E479.0043+E479.0042 zastavila ve stanici Březno u Chomutova. Zmíněná "čtyřicettrojka" byla první zrušenou lokomotivou své řady a to po nehodě s Tatrou 138 na přejezdu důlní dráhy DNT, v roce 1995 byla sešrotována.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
16.03.1988
Místo:
Stochov
Dne 17.2.1986 vydalo Federální ministerstvo dopravy ČSSR výnosem č.j.7.591/86-O12 první přeznačovací tabulku a dnem 1.1.1988 bylo zahájeno vlastní přeznačování hnacích vozidel a nemotorových (tedy řídicích a vložených) vozů. Libeňský motorový vůz 853.004-0 patřil mezi první přeznačené stroje své řady, zdokumentoval ho pan Josef Mandys dne 16.3.1988 ve stanici Stochov.