Autor:
Josef Mandys
Datum:
07.10.1987
Místo:
Chomutov
Dne 7.10.1987 byla v Chomutově vyfocena lokomotiva T478.3370, která byla známa svým poněkud svérázně upraveným lakem.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
07.10.1987
Místo:
Chomutov
V Chomutově byl při posunu vyfocen místní motorový vůz 810.602-3, tou dobou po dílenské opravě a ve slušivém novém laku.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
11.10.1987
Místo:
České Budějovice
Dne 11.10.1987 byl v domovských Českých Budějovicích vyfocen "brejlovec" T478.3252.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
11.10.1987
Místo:
České Budějovice
V Českých Budějovicích odpočíval "jezevec" S458.0036, patřící do stavu místního depa.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
18.10.1987
Místo:
Depo Chomutov
U točny chomutovského depa byla odstavena vlečková lokomotiva T458.1552 z místních Válcoven trub. Závod byl postaven již v roce 1870 a představoval na tehdejší dobu moderní železárny se širokým výrobním programem. V roce 1887 byl závod zakoupen firmou Mannesmann, která provedla jeho rekonstrukci na výrobu bezešvých ocelových trubek. V roce 1890 se podařilo vyrobit první bezešvou ocelovou trubku na světě poutnickým způsobem. Tímto byl dán základ pro výrobní program závodu až do současné doby.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
29.10.1987
Místo:
Chodov
Do Chodova přijel se "šoupákem" stroj S458.0055.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
29.10.1987
Místo:
Cheb
V domovském Chebu byla dne 29.10.1987 zachycena relativně zánovní lokomotiva S499.0237.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
29.10.1987
Místo:
Nové Sedlo u Lokte
V žst. Nové Sedlo u Lokte byl dne 29.10.1987 na staniční záloze nasazen "jezevec" S458.0038.