Autor:
Josef Mandys
Datum:
15.07.1987
Místo:
Rybniště
V čele fotogenického nákladního vlaku byla v Rybništi vyfocena "trojka" T478.3139.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
16.07.1987
Místo:
Žatec
Na další práci čekala ve stanici Žatec "bobina" E499.1037.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
18.07.1987
Místo:
Praha Masarykovo n.
V 80. letech byla "nulková bobina" na nádraží Praha-střed zcela obvyklým hostem, dnes je tam již jen zcela vyjímečně při historických jízdách. Pan Josef Mandys dne 18.7.1987 zachytil lokomotivu E499.0039, která byla obyčejným "tuctovým strojem", ovšem také odjezdila několik milionů kilometrů, což zaslouží obdiv.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
18.07.1987
Místo:
Depo Praha Masarykovo n.
Poslední vyrobený stroj své řady, E499.2027, čeká v domovském depu Praha-střed na další nasazení do čela expresu, případně rychlíku směrem na východ republiky.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
18.07.1987
Místo:
Lužná u Rakovníka
U skladiště ve stanici Lužná u Rakovníka odpočíval "orchestrion" M152.0593.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
19.07.1987
Místo:
Žatec
Dvouhlavý osobní vlak byl autorem zastižený ve stanici Žatec. Na jednom čele tehdy sloužil stroj E499.1030.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
29.07.1987
Místo:
Řevnice
V žst. Řevnice byla s nákladním vlakem zachycena "uhelka" E469.3019.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
29.07.1987
Místo:
Beroun
Rychlík z Plzně zastavil na nádraží v Berouně a v jeho čele "bzučelo" plzeňské "eso" 363.060-5.