Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
02.02.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
Jedna z mála lokomotiv v tmavším odstínu červené barvy skříně byla například i 242.213-7. Na snímku z kraje roku 2006 je zachycena v Plzni hl.n. na 6. koleji západní části s osobním vlakem do Klatov.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
17.02.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
Ještě pod hlavičkou DKV Plzeň vyčkával brejlovec 750.213-1 v Plzni na další výkon v osobní dopravě.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
13.03.2006
Místo:
Plzeň-Doubravka
Krátce po opravě v novém nátěru se objevila na jednom ze svých turnusových rychlíků. Na snímku jí vidíme při průjezdu obloukem před Plzní-Doubravkou.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
19.03.2006
Místo:
Planá u Mariánských Lázní
S večerním osobním vlakem z Chebu do Plzně zastavil stroj 242.240-0 ve stanici Planá u Mariánských Lázní. Můžeme doplnit, že lokomotiva prošla rekonstrukcí a spolu s 242.242-6 a 242.264-0 slouží v DKV Brno s řídícími vozy ř.961 přezdívané "sysel".
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
02.04.2006
Místo:
Pardubice hl.n.
Lokomotiva 122.046-6 v čele uceleného vlaku s cementem projíždí Pardubicemi.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
12.04.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
"Čuník" 702.015-9 odstavený nedaleko železniční polikliniky "tzv" u Šoustku v Plzni.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
15.04.2006
Místo:
Olomouc hl.n.
Lokomotiva 151.018-9 na přípřeži rychlíku z Bohumína do Prahy čeká na odbavení ve stanici Olomouc hl.n. Na snímku je ještě klasický výpravčí hlavní služby, to je dnes minulostí stejně jako samotná lokomotiva, která v roce 2008 ukončila provoz díky tragické nehodě u Studénky.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací