Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
19.10.2011
Místo:
Nymburk
Zbytek zadní kapoty ze stroje 742.048-2, který procházel rekonstrukcí v dílnách Nymburku. Lokomotiva byla uvedena do provozu s tzv. "batohem".
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
23.04.2012
Místo:
Depo Česká Třebová
Olomoucká "bobina" 141.009-1 už jako čekající na likvidaci v areálu depa v České Třebové.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
23.04.2012
Místo:
Depo Česká Třebová
Brejlovec 750.288-3 v koloně dalších strojů čekajících na plameny autogenů nebo na lepší osud v podobě prodeje či rekonstrukce. Snímek byl pořízen na známém místě posledního odpočinku lokomotiv - v České Třebové.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
23.04.2012
Místo:
Depo Česká Třebová
Už definitivně odstavený "kraken" na odstavných kolejích v areálu depa v České Třebové. Můžeme dodat, že do České Třebové dorazil z Prahy jako provozní. Bohužel útoku vandalů a sběračů kovu se neubránil a tak se z něj během několika dní stal vrak.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
23.04.2012
Místo:
Česká Třebová
Velbloud 130.002-9 během odpočinku mezi dalšími výkony, při vyhřívání na dubnovém slunci v České Třebové.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
23.04.2012
Místo:
Depo Česká Třebová
Už zrušený stroj 851.020-8 čeká na svou likvidaci v prostoru depa v České Třebové.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
23.04.2012
Místo:
Depo Česká Třebová
Jednotky řady 452 zmizely z provozu až na několik vyjímek téměř všechny a to velmi rychle. Jedna taková čekala v České Třebové na svou likvidaci. Na snímku z dubna roku 2012 vidíme jednotku s čelním vozem 452.006-0.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
23.04.2012
Místo:
Depo Česká Třebová
Zrušený "žabotlam" s čelním vozem 452.014-4 postával v České Třebové a čekal na hořáky autogenu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací