Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
04.09.2006
Místo:
Plzeň-Doubravka
Rychlík 672 "Vysočina" přijíždí do Plzně. Do čela bylo nasazeno "eso" 363.051-4. Tento spoj vyjížděl každý den z výchozí stanice Břeclav v 5:43, aby ve Františkových Lázních zastavil ve 13:56. Ve většině případů jsou taková spojení již bohužel minulostí.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
29.09.2006
Místo:
Velké Zboží
Lokomotiva 122.021-9 provážela v blízkosti Velkého Zboží svůj nákladní vlak z Nymburku směrem na Poděbrady.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
29.09.2006
Místo:
Nymburk hl.n.
Lokomotiva 122.037-5 ve stanici Nymburk před odstupem ze soupravy ložených vozů řady Falls-z. Lokomotiva byla vystřídána peršingem 163.046-6.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
29.09.2006
Místo:
Nymburk hl.n.
Lokomotivy 753.301-1 + 753.352-4 rozjíždí svůj nákladní vlak z Nymburka a míří směrem na Mladou Boleslav.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
11.10.2006
Místo:
Plzeň-Křimice
"Brejlovec" 750.252-9 na přípřeži rychlíku do Chebu projíždí stanici Plzeň-Křimice při dokončovacích pracech při optimalizaci tratě.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
11.10.2006
Místo:
Plzeň-Křimice
Při napěťové výluce mezi stanicemi Kozolupy a Plzeň Jižní předměstí pomáhaly stroje řady 742 a 750. Nákladní vlak od Chebu vedený strojem 242.239-2, přetahoval přes právě rekonstruované Křimice "tranzistor" 742.242-1.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
23.10.2006
Místo:
Beroun
První "hrboun" 130.001-1 se rozjížděl z Berouna s těžkým nákladním vlakem na Prahu.
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
03.12.2006
Místo:
vlečková sieť Škoda Plzeň
V areálu plzeňské Škody byl pořízen snímek lokomotivy s původním označením T448.0517. Ta právě vezla uhlí ze stanice Plzeň. O pár let později zde můžeme potkávat například stroj 740.306-6 s motorem Caterpilar, který musí zátěž uhlí brát maximálně po deseti vozech.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací