Autor:
Jnd
Datum:
05.08.1998
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Mezi "laminátkami" byla v "Majlontě" odstavena neprovozní lokomotiva T334.0089.
Autor:
Jnd
Datum:
09.02.1999
Místo:
Depo Česká Třebová
V mrazivém únorovém dni roku 1999 bylo depo v České Třebové plné lokomotiv řady 181. Tato významná lokomotivní řada však už po roce 2000 začala rychle mizet z provozu. Autor zastihl zatím plně provozní lokomotivu 181.049-8.
Autor:
Jnd
Datum:
09.02.1999
Místo:
Česká Třebová
Dávne doby, kedy nákladnej doprave na hlavnom ťahu medzi Prahou a Ostravou vládli "šesťkoláky", pripomína zimný záber z České Třebové. Jedným z tu odpočívajúcich rušňov bol aj 181.081-1.
Autor:
Jnd
Datum:
09.02.1999
Místo:
Depo Česká Třebová
"Adéla" neznámého čísla pohybuje na výjezdu z depa v České Třebové s "šestikolákem" 181.092-8.
Autor:
Jnd
Datum:
09.02.1999
Místo:
Depo Česká Třebová
"Šestikolo" 181.088-6 postávalo v depe Česká Třebová, kde čakalo na svoj ďalší osud. Nakoniec sa "krajších zajtrajškov" dočkala - absolvovala EVy opravu v Olomouci a do r. 2004 jazdila u Českých drah. Neskôr bola odpredaná do Poľska.
Autor:
Jnd
Datum:
09.02.1999
Místo:
Depo Česká Třebová
Lokomotiva 181.105-8 stojí v blízkosti zbytku "bobiny" 141.053-9.
Autor:
Jnd
Datum:
09.02.1999
Místo:
Depo Česká Třebová
Lokomotiva 181.037-3 byla po svm zrušení nějaký čas využívaná jako "topný stojan". Při rekonstrukci rotundy ve zdejším depu pomáhala při napájení vozu, ve kterém se na nějaký čas usídlili mechanici z oddělení LVZ.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací