Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
24.01.1997
Místo:
Přerov
Dne 24.1.1997 byl v Přerově vyfocen osobní vlak do Brna, za lokomotivou 363.169-4 je řazen i spěšninový vůz.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
09.02.1997
Místo:
Uherské Hradiště
V Uherském Hradišti čeká na odjezd osobní vlak 14139 a v jeho čele je ex-chomutovský "brejlovec" 754.049-5, který se teprve zabydloval na výkonech veselského depa.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
15.02.1997
Místo:
Přerov
Od osobního vlaku z Bohumína odstoupila v Přerově "bobina" 140.092-8, která byla ve velmi vkusném nátěru, jenž byl podobný továrnímu laku.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
13.03.1997
Místo:
Ostrava-Kunčice
V Ostravě-Kunčicích s osobním vlakem zastavil valašský "brejlovec" 750.162-0. V soupravě jsou řazeny i patrové vozy Bpjo.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
23.03.1997
Místo:
Opava východ
Ve stanici Opava východ byla s kratším osobním vlakem vyfocena lokomotiva 750.400-4. Její moravské působení ( Ostrava, Brno, Krnov ) se chýlilo ke konci a čekal ji přesun do Hradce Králové.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
13.04.1997
Místo:
Staré Město u Uherského Hradiště
K hradišťskému nástupišti stanice Staré Město u Uherského Hradiště přijel osobní vlak, který měl na postrku motorový vůz 851.028-1, tou dobou náležící do stavu depa ve Veselí nad Moravou.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
04.05.1997
Místo:
Bohumín
Kavalkády při železničních oslavách v Bohumíně se zúčastnil i novým lakem vonící "čmelák" 771.048-6.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
15.05.1997
Místo:
Uherské Hradiště
V Uherském Hradišti se slunila vzhledově velmi pěkná veselská "cecula" 751.022-5.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací