Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
05.07.1996
Místo:
Hanušovice
V novém laku a po dílenské opravě se ze šumperského PARSu vydal motorový vůz 830.171-5 na cestu do domovského depa v Děčíně, kvůli odlehčení hlavního tahu byl trasován přes Hanušovice a Letohrad.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
05.07.1996
Místo:
Lipová Lázně
Valašský "Matěj" 433.002 se dne 5.7.1996 objevil v čele zvláštního vlaku ve stanici Lipová-Lázně, kde byl shodou okolností odstaven na začátku 80. let jako neprovozní, než došlo k jeho převedení na vytápěcí kotel K 820.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
17.07.1996
Místo:
Staré Město u Uherského Hradiště
Ve Starém Městě u Uherského Hradiště zastavil rychlík v čele s přerovským "esem" 363.004-3, následně ho prohlíželi výpravčí se strojvedoucím, protože zřejmě došlo ke střetu se zvěří.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
17.08.1996
Místo:
Břeclav
Na 1. nástupišti v Břeclavi čekal na odjezd osobní vlak do Přerova s "esem" 363.018-3, které mělo netradičně natřené čelní tabulky.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
22.08.1996
Místo:
Ostrava hl.n.
Na ostravském hlavním nádraží vedle sebe pózovaly lokomotivy T466.2448 a 182.066-1. Zmíněná "dvojka" měla stále staré označení, ale již brzy ji čekala MH oprava, po které dostala nové označení a sloužila následně zejména u Opavy a Krnova.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
31.08.1996
Místo:
Přerov
U třetího nástupiště v Přerově vyčkával na čas odjezdu rychlík do Brna a v čele bylo "eso" 363.059-7.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
15.09.1996
Místo:
Ostrava hl.n.
Dne 15.9.1996 byla na ostravském hlavním nádraží vyfocena domácí parní lokomotiva 423.041.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
16.09.1996
Místo:
Přerov
Výpravčí předával v Přerově rozkaz strojvedoucímu lokomotivy 363.021-7, která byla nasazena na rychlíku směr Břeclav. Na snímku je zobrazena i část legendární lávky vedoucí přes osobní stanici do depa.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací