Autor: Jiří Vobecký

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 05.07.1996
Místo: Hanušovice

V novém laku a po dílenské opravě se ze šumperského PARSu vydal motorový vůz 830.171-5 na cestu do domovského depa v Děčíně, kvůli odlehčení hlavního tahu byl trasován přes Hanušovice a Letohrad.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 05.07.1996
Místo: Lipová Lázně

Valašský "Matěj" 433.002 se dne 5.7.1996 objevil v čele zvláštního vlaku ve stanici Lipová-Lázně, kde byl shodou okolností odstaven na začátku 80. let jako neprovozní, než došlo k jeho převedení na vytápěcí kotel K 820.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 17.07.1996
Místo: Staré Město u Uherského Hradiště

Ve Starém Městě u Uherského Hradiště zastavil rychlík v čele s přerovským "esem" 363.004-3, následně ho prohlíželi výpravčí se strojvedoucím, protože zřejmě došlo ke střetu se zvěří.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 17.08.1996
Místo: Břeclav

Na 1. nástupišti v Břeclavi čekal na odjezd osobní vlak do Přerova s "esem" 363.018-3, které mělo netradičně natřené čelní tabulky.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 22.08.1996
Místo: Ostrava hl.n.

Na ostravském hlavním nádraží vedle sebe pózovaly lokomotivy T466.2448 a 182.066-1. Zmíněná "dvojka" měla stále staré označení, ale již brzy ji čekala MH oprava, po které dostala nové označení a sloužila následně zejména u Opavy a Krnova.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 31.08.1996
Místo: Přerov

U třetího nástupiště v Přerově vyčkával na čas odjezdu rychlík do Brna a v čele bylo "eso" 363.059-7.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 15.09.1996
Místo: Ostrava hl.n.

Dne 15.9.1996 byla na ostravském hlavním nádraží vyfocena domácí parní lokomotiva 423.041.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 16.09.1996
Místo: Přerov

Výpravčí předával v Přerově rozkaz strojvedoucímu lokomotivy 363.021-7, která byla nasazena na rychlíku směr Břeclav. Na snímku je zobrazena i část legendární lávky vedoucí přes osobní stanici do depa.