Autor:
Jiří Škalda
Datum:
18.10.2003
Místo:
Stará Paka
Při nedostatku provozuschopných motorových vozů 852 a 853 byla často nasazena některá z nulek. Po bleskovém obratu v Nové Pace od Os 5704 se na závěsu Os 5725 do Staré Paky 18. října 2003 vrací 750.163-8.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
30.11.2003
Místo:
Plzeň hl.n.
Na spoji R 266 z Prahy do Regensburgu přijelo 30. 11. 2003 "elitní plzeňské eso" 363 061-3 do cíle své cesty. V Plzni se po přepřahu do čela vlaku dostala "Líza" 754 060-2.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
31.12.2003
Místo:
Nepomuk
Na Silvestra 2003 za mrazivého počasí ve sněhové nadílce zachytil autor "budějovickou dobíračku" v čele s 240.021-6 v žst. Nepomuk.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
03.01.2004
Místo:
Horažďovice předměstí
Za vydatného sněžení se vydal "loďák" 831.167-2 s vozem ř. 020 na spoji MOs 17517 z Horažďovic předměstí do Klatov.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
23.04.2004
Místo:
Nemotice
Motorový osobní vlak MOs 4111, tvořený motorovým vozem 842.034-1 a dvěma vozy Bix 021, projíždí poblíž stanice Nemotice.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
16.07.2004
Místo:
Nepomuk
Zaslouženou pozornost budil v Nepomuku motorový vůz Dm12 pro finské železnice. Při čekání na vhodnou časovou polohu na další zkušební kolo do Horažďovic předměstí, došlo k setkání s Os 8064 na jehož čele jel stroj 242.215-2. Po dokončení jednodenního testování se v odpoledních hodinách vydal vůz 849.001, jak byl označen po dobu testování na našem území, zpět na ŽZO Cerhenice.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
29.07.2004
Místo:
Vejprnice
"Čtyřkový brejlovec" 754.027-1 byl zachycen u Vejprnic s nákladním vlakem.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
08.08.2004
Místo:
Dlouhá
V čele spěšného vlaku 1686 u Dlouhé zachytil autor eso 363.040-7.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací