Autor:
Jiří Škalda
Datum:
24.03.2010
Místo:
Nepomuk
Řádně "uzený" stroj 242.250-9 s osobním vlakem Os 8916 uhání z Nepomuka do zastávky Srby.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
17.04.2010
Místo:
Petrohrad
Krajem plným chmelnic se pomalu proplétá se soupravou "sypáků" 742.431-0 ke stanici Petrohrad.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
17.04.2010
Místo:
Pastuchovice
Trojce "banglí" 742.229-8 + 742.371-8 + 742.358-5 na Pn 67722 sjíždí k zastávce Pastuchovice. Na postrku bublá mimo záběr "dvojče" 742.230-6 + 742.347-8.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
24.04.2010
Místo:
Číž kúpele
Od Lenartovců k zastávce Číž kúpele se v podvečerním slunci blíží s burácením pěkně zbarvená "bardotka" 751.196-7.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
16.05.2010
Místo:
Depo České Budějovice
V prostorách opravny SOKV v Českých Budějovicích postávala první dvouzdrojová žehlička 218.028-9. Lokomotiva umožňuje jízdu napájením buď systémem 25 kV/50 Hz, nebo je umožněn trakční režim ze spalovacího motoru. Touto rekonstrukcí vznikla velmi výhodná lokomotiva jak pro práci na posunu, tak v traťové službě.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
01.08.2010
Místo:
Ždírec u Plzně
Několik strojů DKV Plzeň prošlo "dílnama" v roce 2010 a zůstal jim původní lak. Jedním z těchto strojů byl "plecháč" číslo 30. Na snímku autora vidíme zmíněný stroj u stanice Ždírec u Plzně.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
04.08.2010
Místo:
Ždírec u Plzně
Po vykřižování s osobním vlakem opouští stanici Ždírec u Plzně pěkná "laminátka" 240.023-2 s vlakem Pn 68710.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
12.08.2010
Místo:
Nepomuk
Na konci července 2010 dorazil "plecháč" 242.235-0 po opravě v rozsahu EVy zpět do DKV Plzeň v červeném hávu. Po dvou týdnech provozu se těšil ještě čistotě, a tak byl zdokumentován na jednom z mála fotitelných obratů do Horažďovic předměstí a zpět v čele osobního vlaku Os 8918 při vjezdu do Nepomuku.