Autor:
Jiří Reitmayer
Datum:
20.06.1997
Místo:
Chrudim
Tytam jsou časy nasazování řady 753 v nákladní dopravě na trati Pardubice - Havlíčkův Brod a také nadobro zmizely přímé nákladní vlaky mezi těmito městy. Nyní je trať rozdělena na dvě nákládní "zóny". Jedna je z Havlíčkova Brodu po stanici Ždírec nad Doubravou a druhá z Pardubic Rosic nad Labem po stanici Hlinsko v Čechách. Na snímku z léta 1997 vidíme unifikovanou 750.227 v čele pestré "směsky" před stanicí Chrudim.
Autor:
Jiří Reitmayer
Datum:
14.07.1997
Místo:
Pardubice závodiště
Nedaleko závodiště v Pardubicích byl pořízen záběr na stroj 750.098-6 při průjezdu s vlakem osobní dopravy.
Autor:
Jiří Reitmayer
Datum:
15.07.1997
Místo:
Pardubice-Černá za Bory
Ještě po původním svršku na hlavním tahu, přesně v zastávce Pardubice-Černá za Bory byla při průjezdu s nákladním vlakem zachycena udržovaná lokomotiva 753.040-5.
Autor:
Jiří Reitmayer
Datum:
22.09.1997
Místo:
Chrudim
Na postrku nákladního vlaku u Chrudimi vidíme na sklonku léta toho času místní 753.227.
Autor:
Jiří Reitmayer
Datum:
30.09.1997
Místo:
Valy u Přelouče
Při přepravě motorového vozu řady 810 a lokomotivy řady 753, zachytil autor ve Valech stroj 753.212-0.
Autor:
Jiří Reitmayer
Datum:
20.10.1997
Místo:
Pardubice závodiště
"Trojka" 753.040-5 v čele nákladního vlaku u zastávky Pardubice závodiště.
Autor:
Jiří Reitmayer
Datum:
05.11.1997
Místo:
Týniště nad Orlicí
V Týništi nad Orlicí se připravuje na odjezd s nákladním vlakem krásně udržovaný stroj 750.371.
Autor:
Jiří Reitmayer
Datum:
16.11.1999
Místo:
Petrovice nad Orlicí
Už v nové verzi nátěru s "blesky" byla u Petrovic nad Orlicí zvěčněna lokomotiva 750.285-9.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací