Autor:
Jiří Pokorný
Datum:
18.07.1997
Místo:
Nová Pec
Lokomotiva 749.234-1 v čele vlaku Os 8103 ve stanici Nová Pec.
Autor:
Jiří Pokorný
Datum:
02.02.1998
Místo:
Klobouky u Brna
Ve stanici Klobouky u Brna stál motorový vůz 810.223-8 tehdejšího DKV Valašské Meziříčí. Toho dne byl nasazen nejen na obratu vlaků Os 14402/14403.
Autor:
Jiří Pokorný
Datum:
02.02.1998
Místo:
Poštorná
Břeclavská lokomotiva 735.268-5 projížděla 2. února 1998 stanicí Poštorná, aby se připravila na další výkon, tehdy vlak Mn 84071.
Autor:
Jiří Pokorný
Datum:
04.07.1998
Místo:
Černý Kříž
Českobudějovická 810.095-0 spojená s 810.523-1 projížděly nedaleko stanice Černý Kříž na trati z Českých Budějovic do Volar. Jednalo se o vlak Os 28164.
Autor:
Jiří Pokorný
Datum:
23.07.1998
Místo:
Litovel předměstí
Udržovaný stroj 810.582-7 patřící DKV Olomouc stál ve stanici Litovel předměstí a vyčkával na své další nasazení do provozu.
Autor:
Jiří Pokorný
Datum:
23.07.1998
Místo:
Litovel předměstí
Stanici Litovel předměstí opouštěl jako vlak Os 13812 motorový vůz 810.121-4. Po odjezdu ze stanice ho autor zvěčnil a to 23.července 1998.
Autor:
Jiří Pokorný
Datum:
13.11.1998
Místo:
Podlešín
Lounský motor 810.396-2 u stanice Podlešín s vlakem Os 9705 zachytil autor 13.listopadu 1998. Přívěsný vůz řady 010 ukazuje řešení nátěru typické pro 80. léta.
Autor:
Jiří Pokorný
Datum:
23.01.2001
Místo:
Studénka
Ve šturcové koleji ve Studénce se chystal na závěsu vlaku Os 23114 k odjezdu stroj 810.372-3. V té době patřil vůz do DKV Valašské Meziříčí.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací