Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
27.04.1972
Místo:
Brno hl.n.
Na prvním nástupišti v Brně zastavila S499.1018, za několik okamžiků bude pokračovat se svým vlakem směr Břeclav.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
06.05.1972
Místo:
Čáslav
Před topírnou v Čáslavi stála brněnská "laminátka" S489.0063 vedle prototypové S479.0001.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
06.05.1972
Místo:
Čáslav
Před topírnou v Čáslavi postávala prototypová lokomotiva S479.0001, která byla tou dobou opatřena novým lakem. Vedle ní byla sériová "laminátka" S489.0063.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
18.06.1972
Místo:
Řetenice
Čelný pohľad na "skokana" T334.0903 řetenických sklární. Vtedy zánovný rušeň bol vyrobený už v Turčianskych strojárňach v Martine.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
21.06.1972
Místo:
Česká Třebová
Pan Jaroslav Cempírek zachytil u druhého nástupiště stanice Česká Třebová osobní vlak směrem do Moravské Třebové, v jehož čele stála, jako obvykle, brněnská lokomotiva řady 433.0 - 433.010. "Desítka" byla doma v Brně na dolním nádraží, kam přišla z depa Veselí nad Moravou 27. května 1968. Zrušena byla až za šest let po pořízení tohoto snímku; 15. 8. 1978 a ještě v témže roce předána k likvidaci. Jen pro úplnost dodejme, že lokomotiva zasvětila první roky provozu Slovensku. Jejím prvním depem byly Košice a následně Tisovec.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
20.07.1972
Místo:
Čáslav
"Laminátka" S499.1016 v čele úctyhodně dlouhého rychlíku 23 ( Nitra-Praha ) projíždí v Čáslavi vedle "zamračené" T478.2053.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
14.08.1972
Místo:
ŽZO Cerhenice
Celkový pohled na nový stroj, označený ještě jako E499.2001.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
31.08.1972
Místo:
Ústí nad Labem jih
Velmi pěkný "čmelák" T669.1039 odjíždí s uhlím z Ústí nad Labem směrem na Lovosice.