Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
31.08.1997
Místo:
Most
"Legoušek" 704.011-6 postával v Mostě. Napriek tomu, že v tej dobe ČSD už takmer 5 rokov neexistovali, rušeň mal na kabíne stále vlastnícky štítok so známym "štadiónom".
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
18.10.1997
Místo:
Kadaň-Prunéřov
Nositel nejvyššího inv. čísla. Stroj 781.600-2 je s uceleným vlakem kotlových vozů zachycen u Kadaně.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
18.10.1997
Místo:
Kadaň-Prunéřov
Dvojče strojů 753.280-7 + 753.402-7 pomáhá v roli "postrku" nákladnímu vlaku kotlových vozů. Snímek byl pořízen pod komíny elektrárenského komplexu, který je situován v území Prunéřova (Prunéřov) a je místní částí města Kadaň. Jedná se o uhelné elektrárny využívající hnědé uhlí z blízké hnědouhelné pánve. Název elektrárny získaly po obci Prunéřov, která prakticky celá padla za oběť při výstavbě EPRU I a přímé těžbě uhlí v 70. letech 20. století.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
08.03.1998
Místo:
Most
704.002-5 bol zachytený pri posune v žst. Most.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
21.04.1998
Místo:
Most
Pohled na mohutné podvozky lokomotivy 770.528-8, která odpočívala ve "šturcové" koleji mosteckého nádraží.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
21.04.1998
Místo:
Třebušice
Na konci ucelenej súpravy vozňov radu Fall bola v Třebušicích zachytená remotorizovaná 770.511-4.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
21.04.1998
Místo:
Třebušice
S ucelenou súpravou výsypných vozňov prechádzal okolo nástupíšť v stanici Třebušice stroj 770.510-6.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
09.05.1998
Místo:
Vilémov u Kadaně
Druhý prototyp 704.002-5 s manipulačním vlakem z Radonic stojí ve Vilémově u Kadaně.