Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
26.12.1995
Místo:
Most
První vyrobený stroj své řady právě opouští Most. S nákladním vlakem se vydává směrem k Ústí nad Labem.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
21.01.1996
Místo:
Lužná u Rakovníka
Doslova lesní záběr pořídil autor u Lužné u Rakovníka. Zachytil stroj 810.592-6, který vedl vlak Os 9806 do Rakovníka.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
03.02.1996
Místo:
Karlovy Vary dolní n.
V žst. Karlovy Vary dol.n. byla odstavena kolona neprovozních lokomotiv ve složení 735.205-7 + 735.126 + 735.068 + 735.102 + 735.144 + 820.110. Ovšem pro všechny to neznamenalo jen šrotaci, čelní stroj na snímku se dočkal přestavby na lokomotivu 714.231-8.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
12.02.1996
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Osobný vlak 6033 do Bakova nad Jizerou bol zvečnený na hlavním nádraží v České Lípě. V jeho čele stanula lokomotíva 750.088-7.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
02.03.1996
Místo:
Postoloprty
Ve stanici Postoloprty očekávala "zajímavá" 121.042-6 své další nasazení do provozu.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
26.03.1996
Místo:
Vrbka
Lokomotiva 141.047-1 v čele vlaku Os 7604 (Plzeň hl.n. - Most) právě vjíždí do odbočky Vrbka na trati Žatec - Most.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
07.04.1996
Místo:
Obrnice
Zachovalá ústecká "jednička" 121.054-1 se předváděla ve stanici Obrnice. Tato stanice dodnes (2016), stále patří ke stanicím bez odjezdových návěstidel.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
14.04.1996
Místo:
Lišany u Žatce
Nedaleko Lišan u Žatce byl pořízený snímek odpoledního vlaku Sp 1593. Ten směřoval z Děčína do Plzně a vezla ho lokomotiva 750.338-6.