Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
19.06.1995
Místo:
Počerady
Vďaka čelám zo "šestikola" vzhľadovo nezameniteľná 121.042-6 bola zachytená pri odstavení v Počeradech.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
19.06.1995
Místo:
Počerady
Dvojice "proužkatých" strojů 770.046-1 + 771.161-7 na čele uceleného vlaku ve stanici Počerady. Na snímku je velmi dobře vidět rozdíl mezi jedničkovým a nulkovým "čmelákem".
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
28.06.1995
Místo:
Obrnice
Svým nátěrem staré časy připomínající stroj 770.048-7 čekal ve stanici Obrnice na další práci.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
15.07.1995
Místo:
Depo Lužná u Rakovníka
Príjemnou letnou atmosférou pôsobiaca snímka troch z prevádzky vyradených "rosničiek" 710.672-7, 710.061-3 a 710.019-1 vznikol v depe Lužná u Rakovníka. Vlečková "šesťsedemdvojka" bola v roku 1965 dodaná priamo z výroby do Keramických závodov Rakovník, kde strávila celý pracovný život.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
19.07.1995
Místo:
vlečková sieť SHD Most
V Komořanech bol zachytený stroj radu 27 E "diabolského" inventárneho čísla 666.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
12.08.1995
Místo:
Hostivice
V 10:51 dne 12. srpna 1995 přijížděl do Hostivice "orchestrion" 810.363-2, nasazen na osobním vlaku 19712 z Prahy hl.n..
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
20.08.1995
Místo:
Trnovany
Elegantní turnusový stroj 750.398-0 byl zachycen při odjezdu ze stanice Trnovany. Zapřažený byl právě v čele vlaku Sp 1633 a směřoval do hlavního města.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
22.10.1995
Místo:
Žatec
"Orchestrion" 810.148-7 byl zachycený v Žatci ještě v nátěru s velkým žlutým pruhem.