Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
16.10.1993
Místo:
Šumperk
Stroj 850.001-9 byl vyfocen v Šumperku už s předělaným dálkovým světlometem oproti stavu po vyrobení.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
05.03.1994
Místo:
Plzeň hl.n.
Je "čtvrt na tři" odpoledne dne 5. března 1994. V Plzni hlavním nádraží vidíme na 4. koleji vlak EC 50 Karlštejn. Ten právě přivezla z Prahy zánovní lokomotiva 363.170-2.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
19.03.1994
Místo:
Chomutov
Elegantní a nejrychlejší lokomotiva u ČD ve své době, to byla pražská 150.020-6, která už v roce 1992 opouštěla brány dílen ve Vrútkách, upravená na rychlost 160 km/h. V roce 1994, přesněji od 1. září, byla jako první své řady přečíslovaná na ř. 151. Na snímku autora ji vidíme ve stanici Chomutov, kam v 90. letech běžně tyto stroje zajížděly.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
26.03.1994
Místo:
Most
Ve stanici Most se "bobina" 141.037-2 chystala na odjezd s osobním vlakem (patrně Os 6509) do Žatce.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
23.04.1994
Místo:
Ostrov nad Ohří
U tehdejší hlásky Louky u stanice Ostrov nad Ohří byl pořízen tento krásný záběr. Stroj 753.280-7 zde provážel nákladní vlak. Mrazírenské vozy byly tehdy běžnou záležitostí v téměř celé síti ČSD/ČD.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
23.04.1994
Místo:
Vojkovice nad Ohří
Další krásný záběr na tehdejší provoz nákladních vlaků na podkrušnohorské magistrále. V roce 1994 byly lokomotivy řady 781 vystavovány do nákladní dopravy ještě turnusově a jezdily jak v čele tak na postrku. Na čele jednoho z uhelných vlaků vidíme u Vojkovic stroj 781.430-4.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
23.04.1994
Místo:
Ostrov nad Ohří
Velice pěkná a udržovaná lokomotiva 781.328-0 pomáhá jako "postrková" nákladnímu vlaku. Na snímku se blíží do stanice Ostrov nad Ohří.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
15.05.1994
Místo:
Žatec západ
Pěkné setkání "Papouška" 477.043 a "bobiny" 141.021-6 v čele vlaku Os 6508 (Žatec západ - Most) zachytil autor snímku v Žatci západě. Dnes (r. 2015) bychom se tam s lokomotivou elektrické trakce setkali jen velmi vzácně a to nejspíš jen v čele nákladního vlaku.