Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
21.03.1993
Místo:
Žatec
Prejarnou krajinou neďaleko Žatce prechádza diaľkový Os 9807 Chomutov - Praha vedený strojom 750.388-1.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
24.05.1993
Místo:
Žatec
Manipulační vlak v čele s "kocourem" 742.090-4 přijíždí do Žatce. Místo klasického "hytláku" je pro posunovače řazen vůz "Rybák" s kamny.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
01.06.1993
Místo:
Žatec
Před stanicí Žatec je zdokumentován na pěkném snímku "motoráček" 810.315-2 jako spoj Os 9869 z Chomutova do Žatce.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
24.07.1993
Místo:
Svatava
Jeden z mála snímků lokomotivy T669.0101, která byla v roce 1996 prodána do Guinee pod označením 771.047-8. Na fotografii ji vidíme ve Svatavě, kde byla "významná uhelná nakládka". Jihozápadně od města Svatava se nacházel povrchový důl Medard-Libík. Těžba byla ukončena koncem března roku 2000 a z dolu Medard se stalo jezero. Později bylo sneseno i trakční vedení a trať i stanici převzala společnost Viamont. "Stojednička" na snímku odpočívá na 3. koleji v roli třetí zálohy.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
24.07.1993
Místo:
Oloví
Veľmi neobvykle nalakovaná 710.675-0 bola zachytená v stanici Oloví. V pozadí postáva rušeň radu 716 (ex. V60).
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
20.08.1993
Místo:
Chomutov
V Chomutově je nachystán na odjezd ranní osobní vlak 6843 do Ústí nad Labem a v jeho čele je 460.072-2, která barevně neladí se zbytkem soupravy.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
25.09.1993
Místo:
Depo Lužná u Rakovníka
5 let staré "lego" 704.001-7, které se řadí mezi první dva prototypy, bylo autorem zastiženo v depu v Lužné u Rakovníka. Mnoho informací o výrobě včetně popisu těchto lokomotiv můžete najít také u kolegů, na stránkách www.prototypy.cz, nebo přímo pod tímto odkazem: www.prototypy.cz/?rada=704 .
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
25.09.1993
Místo:
Depo Lužná u Rakovníka
Další pěkný stroj své řady odpočíval vLužné u Rakovníka.