Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
16.02.1991
Místo:
Kolín
S manipulačním vlakem se v zimním únorovém dni roku 1991 chystala na odjezd ze stanice Kolín "berta" 752.072-9.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
01.05.1991
Místo:
Depo Bratislava východ
V depu Bratislava východ vidíme "novou lokomotivu" 363.100-9.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
01.05.1991
Místo:
Depo Bratislava východ
V depu Bratislava východ odpočívala "laminátka" 240.016-6, kterou čekaly již jen tři roky provozu. Dne 13.7.1994 byla značně poškozena při nehodě na nedalekém nákladním nádraží, následně došlo k jejímu zrušení a šrotaci.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
07.06.1991
Místo:
Řetenice
Stroj 742.100-1 přihlíží ve stanici Řetenice průjezdu nákladního vlaku, který vedla již nově přeznačená 122.008-6.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
24.06.1991
Místo:
Březno u Chomutova
Z osobného vlaku bol v stanici Březno u Chomutova zachytený posledný vyrobený "skúter" 121.085-5,už nalakovaný do nového unifikovaného náteru, ktorý tu čakal na ďalšiu prácu v nákladnej doprave.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
06.07.1991
Místo:
Obrnice
Vlak Os 7609 (Bílina - Plzeň hl.n.) vedený strojem 141.021-6 byl zvěčnen ve stanici Obrnice.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
23.07.1991
Místo:
Klatovy
"Kredenc" 831.211-8 dorazil do Klatov s osobným vlakom Os 17506 z Horažďovic předměstí.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
25.07.1991
Místo:
Spořice
Vo výhybni Spořice, ktorá je od r. 2007 už minulosťou, bol pri križovaní zvečnený Os 9806 z Prahy do Chomutova tvorený motorovými vozňami 810.151-1 a 830.170-7 (na postrku).