Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
19.08.1989
Místo:
Púchov
Setkání "stejnosměrných šestinápravových tahounů" ze stanice Púchov. Stroj E669.2097 veze nákladní vlak, který obsahuje i přepravu "čmeláků". Vedle čeká na odjezd s nákladem stroj E669.2012.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
27.08.1989
Místo:
Poprad-Tatry
Ve stanici Poprad-Tatry se k odjezdu chystá osobní vlak do Tatranské Lomnice, který byl veden místním motorovým vozem 851.031-5, na němž byly stylově vylepšeny poziční světla.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
02.09.1989
Místo:
Čistá
Kvalitný záber poctivo udržovaného stroja T466.0164, zatiaľ len nenápadne preznačeného na 735.164-6, vznikol v Čisté neďaleko Rakovníka. "Pilštyk" bol udržiavaný skupinou rušňovodičov okolo pána Václava Šebka.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
06.01.1990
Místo:
Most
Ve stanici Most bylo zvěčněno "eso" čtvrté série - 363.123-2.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
10.02.1990
Místo:
Tvršice
Udržovaná "fujara" 735.294-1, perla vozební stanice Žatec, bola v čele Mn 89303 z Obrnic do Žatce západu zachytená neďaleko Tvršic.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
17.02.1990
Místo:
Tvršice
V tehdy ještě fungující stanici Tvršice mezi Žatcem a Postoloprty, vidíme odpočívat stroj 121.075-6. Význam této stanice se uzavřel v roce 2005, kdy byla zrušena výpravní budova a dvě ze tří staničních kolejí.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
26.04.1990
Místo:
Žatec
Na vlečke PREFA Žatec sa predstavuje "rosnička" T334.0637 z produkcie ČKD.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
19.05.1990
Místo:
Tvršice
Poblíž Tvršic byl zachycen motorový vůz 810.086-9, který byl nasazen na osobním vlaku 6545 ( Louny - Žatec západ ), fotografie vznikla v čase 16:55.