Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
12.05.1982
Místo:
Depo Česká Třebová
Prvá vyrobená "tyristorová žehlička" E458.1001 bola autorom zachytená v depe Česká Třebová.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
10.06.1982
Místo:
Ústí nad Labem hl.n.
Stroj E469.1079 u nástupiště, odkud jezdily osobní vlaky přes Úpořiny do Bíliny.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
13.06.1982
Místo:
Žatec
Ranný osobný vlak 9852 z Lužnej u Rakovníka do Chomutova, vedený znánovným "orchestrionom" M152.0344, prechádzal Žatcem. Pozornosť rušňovodiča i mladej vlakvedúcej upútalo niečo po pravej strane a tak pri trati stojaceho fotografa zrejme ani nepostrehli.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
13.06.1982
Místo:
Žatec
"Serjoža" T679.1565 nechal za sebou Žatec a s "nákladem" míří do Chomutova.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
18.06.1982
Místo:
Praha hl.n.
E458.1009 na výkonu "E1" na pražském hlavním nádraží.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
19.06.1982
Místo:
Řetenice
Neďaleko Řetenic bol zachytený dlhý relačný Pn vlak, ktorý dopravovala lokomotíva E469.1030.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
25.06.1982
Místo:
Kladno
"Zamračená" T478.2002 byla zdokumentována poblíž kladenského depa.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
27.06.1982
Místo:
Štrba
Rušeň E669.2129 vchádza s nákladným vlakom do žst. Štrba. Rušňová čata si mohla na chvíľu vydýchnuť, do vrcholovej stanice tzv. štrbskej rampy sa úspešne "vyštverali". Nasleduje však nemenej náročné klesanie do Spišskej Novej Vsi.