Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
12.07.1981
Místo:
Řetenice
Podobu řetenického nádraží na začiatku osemdesiatych rokov 20. storočia zachytáva snímka z 12.7.1981, na ktorej sa prakticky nová "desina" M152.0346 pripravuje na jazdu s Os 16127 do České Lípy.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
10.08.1981
Místo:
Brno hl.n.
"Legendární třicítka" vyčkává na hlavním v Brně.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
11.08.1981
Místo:
Blansko
"Sergej" T679.1017, jedoucí strojně, právě vjíždí do jednoho z tunelů u Blanska.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
11.08.1981
Místo:
Kysak
"Šesťkolák" E669.2137 odpočíval pred skladiskom v stanici Kysak, kde pravdepodobne zastával post postrkovej lokomotívy na krátkom, ale trakčne náročnom úseku do výhybne Ličartovce. Elektrifikácia trate do Prešova bola dokončená už v roku 1978.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
13.08.1981
Místo:
Blansko
Další podařený snímek lokomotivy řady T669 pochází z Blanska. Tehdy ještě neelektrifikovaná "magistrála" pamatuje každodenní provoz nákladních vlaků, především pak s šestinápravovými "mohykány".
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
13.08.1981
Místo:
Blansko
Nákladní vlak z České Třebové do Brna, vedený strojem T679.1501, projíždí 13.8.1981 tunely nedaleko Blanska.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
06.12.1981
Místo:
Žatec
Ve směru od Chomutova strojně jedoucí lokomotiva T679.1442 byla zvěčněna před vjazdem do žst. Žatec.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
13.12.1981
Místo:
Žatec západ
Rudá T669.1028 odjíždí ze Žatce západu s manipulákem do Plzně.