Autor:
Jan Toman
Datum:
00.08.1999
Místo:
České Budějovice
Na ranžíru v Českých Budějovicích je nachystán stroj 751.382-3 na postrku uhelného vlaku do Horního Dvořiště, v jehož čele bude burácet dvojice 751.237-9+751.239-5.
Autor:
Jan Toman
Datum:
27.10.1999
Místo:
České Budějovice
Autor:
Jan Toman
Datum:
27.10.1999
Místo:
Depo České Budějovice
Autor:
Jan Toman
Datum:
27.10.1999
Místo:
Depo České Budějovice
751.212-2 vedle 751.148 v domovském depu Č.Budějovice čekají na další výkon.
Autor:
Jan Toman
Datum:
25.07.2001
Místo:
Jindřichův Hradec
Tehdy ještě původní lokomotiva 705.919-9 pozoruje z nadhledu svůj vyvázaný podvozek v domovském depu v Jindřichově Hradci.
Autor:
Jan Toman
Datum:
25.07.2001
Místo:
Jindřichův Hradec
Neprovozní lokomotiva 705.905-8 postávala na falešných podvozcích v Jindřichově Hradci, aniž by tušila, že ji čeká rekonstrukce a mnoho dalších kilometrů ujetých po síti JHMD.
Autor:
Jan Toman
Datum:
25.07.2001
Místo:
Kamenice nad Lipou
Své každodenní cestující právě přivezla lokomotiva 705.907-4 do stanice Kamenice nad Lipou, kde právě křižuje s protijedoucím osobním vlakem, v jehož čele byla 705.920-7.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací