Autor:
Jan Štefek
Datum:
19.08.2015
Místo:
Hronec
Společně se zapůjčením lokomotivy č.5 došlo v roce 1996 k odvozu stroje č.1 do depa v Trenčianské Teplé. Zde se předpokládalo jeho opravení a následné nasazení do vozby zvláštních vlaků. Po opravě spodku lokomotivy však byla zjištěna závada na kotli, jejíž oprava byla nad finanční možnosti všech zainteresovaných subjektů. Lokomotiva tak v Teplé čekala na svůj další osud až do května roku 2014, kdy byla naložena na silniční návěs a přepravena zpět do Hronce, kde ji zachycuje snímek z 19. srpna 2015
Autor:
Jan Štefek
Datum:
02.12.2017
Místo:
Čierny Balog
Pokud nebudeme počítat zvláštní jízdy na objednávku zahraničních obdivovatelů lesních železnic, tak první možností, kdy se širší veřejnost mohla setkat s nově zprovozněnou "jedničkou", byly zvláštní Mikulášské vlaky, které byly na ČHŽ vypraveny 2. prosince 2017. Lokomotiva č.1 během tohoto dne odvezla celkem čtyři páry vlaků na Dobroč a Vydrovo - na snímku je zachycena při posunu v kolejišti stanice Čierny Balog.
Autor:
Jan Štefek
Datum:
02.12.2017
Místo:
Vydrovo
Zimní jízdy na Čiernohronské železnici mají své nepopiratelné kouzlo, zvláště při dostatku sněhové pokrývky. "Kolbenka" č.1 byla zachycena 2. prosince 2017 při odjezdu ze zastávky Vydrovo - skanzen. Souprava, kterou táhne, je sice barevně nesourodá, ale cestující ocenili spíše fakt, že oba kryté vozy byly vytápěné.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací