Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.08.1994
Místo: Přerov

90. léta přinesla velké uvolnění i při lakování lokomotiv. Jedním z příkladů byla přerovská lokomotiva 742.251-2 (toho času ještě osazena původními cedulkami T466.2251), která dne 15.8.1994 doslova zářila při svém nasazení na 3. staničním posunu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.08.1994
Místo: Čadca

V rámci hybridní vozby na Mn vlacích byla v Čadci vyfocena žilinská lokomotiva 121.060-8, která za sebou vezla některého z místních "pilštyků" ř.735.

Autor: Jan Novotný
Datum: 22.08.1994
Místo: Břeclav

K 1. nástupišti břeclavské stanice přijíždí osobní vlak vedený "laminátkou" 230.082-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.08.1994
Místo: Humenné

Železniční stanici v Humenném opouští nákladní vlak, jenž má v čele "pegase" T478.2046, který stále nebyl přeznačen a byl osazen tabulkami s původním číslem.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.08.1994
Místo: Depo Prešov

"Pegas" 752.030-7 odpočívá v prešovském depu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.08.1994
Místo: Spišská Nová Ves

Stroj 183.004-1 nasadený na výkon štrbských postrkov čaká v stanici Spišská Nová Ves na ďalšiu prácu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.08.1994
Místo: Humenné

Stylově vyzdobená 752.049-7 čekala na další výkon ve stanici Humenné.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.08.1994
Místo: Bánovce nad Ondavou

Dvojice "ceckaní" 752.049-7+752.043-0 byla přestavena v Bánovcích nad Ondavou do čela nákladního vlaku.