Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.07.1994
Místo:
Lhotka nad Bečvou
Ve Lhotce nad Bečvou je k odjezdu nachystán osobní vlak 3206 a v jeho čele je ostravský "peršing" 162.042-6.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
15.08.1994
Místo:
Čadca
V rámci hybridní vozby na Mn vlacích byla v Čadci vyfocena žilinská lokomotiva 121.060-8, která za sebou vezla některého z místních "pilštyků" ř.735.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.08.1994
Místo:
Břeclav
K 1. nástupišti břeclavské stanice přijíždí osobní vlak vedený "laminátkou" 230.082-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.08.1994
Místo:
Humenné
Železniční stanici v Humenném opouští nákladní vlak, jenž má v čele "pegase" T478.2046, který stále nebyl přeznačen a byl osazen tabulkami s původním číslem.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.08.1994
Místo:
Depo Prešov
"Pegas" 752.030-7 odpočívá v prešovském depu.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.08.1994
Místo:
Spišská Nová Ves
Stroj 183.004-1 nasadený na výkon štrbských postrkov čaká v stanici Spišská Nová Ves na ďalšiu prácu.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.08.1994
Místo:
Humenné
Stylově vyzdobená 752.049-7 čekala na další výkon ve stanici Humenné.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
28.08.1994
Místo:
Bánovce nad Ondavou
Dvojice "ceckaní" 752.049-7+752.043-0 byla přestavena v Bánovcích nad Ondavou do čela nákladního vlaku.