Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.07.1994
Místo: Lhotka nad Bečvou

Ve Lhotce nad Bečvou je k odjezdu nachystán osobní vlak 3206 a v jeho čele je ostravský "peršing" 162.042-6.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.08.1994
Místo: Čadca

V rámci hybridní vozby na Mn vlacích byla v Čadci vyfocena žilinská lokomotiva 121.060-8, která za sebou vezla některého z místních "pilštyků" ř.735.

Autor: Jan Novotný
Datum: 22.08.1994
Místo: Břeclav

K 1. nástupišti břeclavské stanice přijíždí osobní vlak vedený "laminátkou" 230.082-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.08.1994
Místo: Humenné

Železniční stanici v Humenném opouští nákladní vlak, jenž má v čele "pegase" T478.2046, který stále nebyl přeznačen a byl osazen tabulkami s původním číslem.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.08.1994
Místo: Depo Prešov

"Pegas" 752.030-7 odpočívá v prešovském depu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.08.1994
Místo: Spišská Nová Ves

Stroj 183.004-1 nasadený na výkon štrbských postrkov čaká v stanici Spišská Nová Ves na ďalšiu prácu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.08.1994
Místo: Humenné

Stylově vyzdobená 752.049-7 čekala na další výkon ve stanici Humenné.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.08.1994
Místo: Bánovce nad Ondavou

Dvojice "ceckaní" 752.049-7+752.043-0 byla přestavena v Bánovcích nad Ondavou do čela nákladního vlaku.