Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.04.1994
Místo: Brno hl.n.

Na brněnském hlavním nádraží byla s osobním vlakem nachystána k odjezdu vzorně udržovaná "laminátka" 230.087-9.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.04.1994
Místo: Hulín

V Hulíně byla s "bumlákem" ze Starého Města u U.H. vyfocena přerovská "tyristorka" 111.029-5.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.04.1994
Místo: Olomouc hl.n.

Šumperská "berta" 751.040-7 čeká s osobním vlakem na odjezd z olomouckého hlavního nádraží.

Autor: Jan Novotný
Datum: 24.04.1994
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Vojenský stroj 730.641-8 z Halenkova byl zvěčněn v depu ve Valašském Meziříčí, kam přijel na neplánovanou opravu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 25.04.1994
Místo: Depo Olomouc

Necelý měsíc po provedené ES opravě u firmy DYKO Kolín ( dříve ŽOS Kolín ), stála "bobina" 140.061-3 ve svém domovském depu. Tato oprava byla poslední, kterou lokomotiva obdržela a její provoz po opravě trval pouhé tři roky. 

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.05.1994
Místo: Bratislava hl.st.

Leopoldovská jednotka 560.015-0/560.016-8 byla zvěčněna dne 12.5.1994 na bratislavské hlavné stanici.

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.05.1994
Místo: Horní Lideč

Na vjezdu do stanice Horní Lideč byla zdokumentována s osobním vlakem 3201 olomoucká "bobina" 140.039-9, které se blížil konec její provozní kariéry.

Autor: Jan Novotný
Datum: 22.05.1994
Místo: Vsetín

Snímek vlaku Os 3209, v jehož čele se ukázala olomoucká 140.061-3, byl pořízen ve stanici Vsetín.