Autor:
Jan Novotný
Datum:
06.07.1993
Místo:
Púchov
Žilinská "rakaňa" 183.023-1, v tom čase zjavne krátko po hlavnej oprave, bola zachytená v Púchove na postrku nákladného vlaku.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.07.1993
Místo:
Roztoky u Křivoklátu
Do Roztoků u Křivoklátu přijíždí spěšný vlak 1798 a je veden zdickým "brejlovcem" 750.218-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.07.1993
Místo:
Zbečno
Ve Zbečně čekal na odjezd s nákladní vlakem zdický "pilštyk" 735.288-3.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.07.1993
Místo:
České Budějovice
V domovských Českých Budějovic byla dne 17.7.1993 zvěčněna domácí "bardotka" 751.032-4.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.07.1993
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Na údržbu dorazil do depa ve Valašském Meziříčí vyšperkovaný vlečkový stroj T448.0627, který sloužil na nedaleké vlečce DEZy.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.07.1993
Místo:
Valašské Meziříčí
Os 3102 zastavil u druhého nástupiště žst. Valašské Meziříčí a jeho lok. 750.097-8 má chvíli času na odpočinek před pokračováním jízdy do Kojetína.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.08.1993
Místo:
Hradec Králové hl.n.
"Jedničková bobina" 141.029-9 odpočívala před dalším nasazením na soupravě osobního vlaku ve stanici Hradec Králové hl.n., tou dobou patřila pod místní depo.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.08.1993
Místo:
Choceň
V choceňském depu odpočíval domácí "cepák" 720.084-3. V roce 1993 měl za sebou již 33 let služby, vyroben byl v pražském ČKD v roce 1960, obdržel výrobní číslo 4911 a TBZ vykonal dne 25.11.1960 na trati Kralupy nad Vltavou-Roudnice nad Labem.