Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 06.07.1993
Místo: Púchov

Žilinská "rakaňa" 183.023-1, v tom čase zjavne krátko po hlavnej oprave, bola zachytená v Púchove na postrku nákladného vlaku.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.07.1993
Místo: Roztoky u Křivoklátu

Do Roztoků u Křivoklátu přijíždí spěšný vlak 1798 a je veden zdickým "brejlovcem" 750.218-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.07.1993
Místo: Zbečno

Ve Zbečně čekal na odjezd s nákladní vlakem zdický "pilštyk" 735.288-3.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.07.1993
Místo: České Budějovice

V domovských Českých Budějovic byla dne 17.7.1993 zvěčněna domácí "bardotka" 751.032-4.

Autor: Jan Novotný
Datum: 25.07.1993
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Na údržbu dorazil do depa ve Valašském Meziříčí vyšperkovaný vlečkový stroj T448.0627, který sloužil na nedaleké vlečce DEZy.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.07.1993
Místo: Valašské Meziříčí

Os 3102 zastavil u druhého nástupiště žst. Valašské Meziříčí a jeho lok. 750.097-8 má chvíli času na odpočinek před pokračováním jízdy do Kojetína. 

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.08.1993
Místo: Hradec Králové hl.n.

"Jedničková bobina" 141.029-9 odpočívala před dalším nasazením na soupravě osobního vlaku ve stanici Hradec Králové hl.n., tou dobou patřila pod místní depo.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.08.1993
Místo: Choceň

V choceňském depu odpočíval domácí "cepák" 720.084-3. V roce 1993 měl za sebou již 33 let služby, vyroben byl v pražském ČKD v roce 1960, obdržel výrobní číslo 4911 a TBZ vykonal dne 25.11.1960 na trati Kralupy nad Vltavou-Roudnice nad Labem.