Autor:
Jan Novotný
Datum:
15.03.1993
Místo:
Valašské Meziříčí
Pod vodárnou ve Valašském Meziříčí vyčkává na další pokyny staniční záloha v podobě lokomotivy 742.046-6.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.03.1993
Místo:
Horní Lideč
Olomoucká "bobina" 140.072-0 byla autorem zastižena v čele vlaku Os 3202 ve stanici Horní Lideč. Lokomotiva byla v tomto období nasazena zejména na manipulačních vlacích do Zábřeha. V osobní dopravě pak jezdila převážně do Nezamyslic. V létě roku 1995 sloužila jako záloží ve Valašském Meziříčí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
31.03.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
Lokomotiva 731.002-2 byla nasazena dne 31.3.1993 na jedné ze záloh na olomouckém hlavním nádraží, toho času byla pátým rokem v provozu od vyrobení.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
01.04.1993
Místo:
Zábřeh na Moravě
S pomocným vlakem projížděla Zábřehem na Moravě pražská "žehlička" 110.027-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.04.1993
Místo:
Hulín
Stroj 363.005-0 z LD Přerov zastavil se svým vlakem ve stanici Hulín. Na čelech už má doplněná loga, která dávaly vědět, kam stroj patří.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.04.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Pro lokomotivy řady 242 bylo běžné i nasazení v nákladní dopravě. Jednou z nich byla i 242.263-2, která na snímku opouští Mariánské Lázně s ucelenkou "malých rakviček". Tato lokomotiva jezdila převážnou část své provozní kariéry s 300 mm tenkým proužkem na čele a v závěru své provozní kariéry u ČD tak byla posledním reprezentantem tohoto nátěru u řady 242, díky čemuž byla už z dálky dobře rozeznatelná.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
23.04.1993
Místo:
Mariánské Lázně
Stroj 710.065-4 bol známy najmä dlhoročným nasadzovaním na staničnú zálohu v Mariánských Lázních. Práve na tomto výkone ho pán Jan Novotný zachytil aj v apríli 1993.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.04.1993
Místo:
Sokolov
V žst. Sokolov byl zvěčněn zánovní stroj 731.050-1, který býval nasazen i v osobní dopravě na trati do Kraslic.