Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.04.1992
Místo: Vsetín

Dvojica strojov 131.054-9+131.053-1 bola zachytená pri vchode do žst. Vsetín.

Autor: Jan Novotný
Datum: 29.04.1992
Místo: Tišnov

V Tišnově odpočívala mezi výkony "žehlička" 210.025-3, toho času náležící do stavu LD Brno-Maloměřice.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.05.1992
Místo: Přerov

V Přerově čeká na odjezd rychlík 528 a v jeho čele je pražský stroj 162.048-3.

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.05.1992
Místo: Depo Přerov

Lokomotiva 701.058-0 byla v 90. letech turnusově nasazována na topírenském posunu v depu Přerov.

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.05.1992
Místo: Olomouc hl.n.

Z olomouckého hlavního nádaží odjíždí rychlík č.809 a v jeho čele "bzučí" pražský "peršing" 162.043-4. Zmíněná lokomotiva za dva roky předá své podvozky "esu" 363.124, které tím bude zrychleno a "peršing" dostane nové označení 163.243-4, jeho maximální rychlost poté bude už jen 120 km/h.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.05.1992
Místo: Štúrovo

Ve štúrovském depu bylo odstaveno několik lokomotiv ř. 735, mezi nimi i první stroj z ověřovací série - 735.002-8. Daná lokomotiva tak u ČSD od výroby neodsloužila ani 20 let.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.05.1992
Místo: Zohor

Nablýskaný rušeň 710.644-6, slúžiaci v tom čase zrejme u TSS Bratislava, postával v spoločnosti Tatry 815 na manipulačnej koľaji v stanici Zohor.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.05.1992
Místo: Depo Nové Zámky

Lokomotiva 726.036-7 byla zachycena v depu Nové Zámky a to přesně 4 dny od svého zrušení. Ještě v roce 1992 byla rozložena a to po 25 letech služby na výkonech novozámeckého depa.