Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.05.1992
Místo:
Zohor
Nablýskaný rušeň 710.644-6, slúžiaci v tom čase zrejme u TSS Bratislava, postával v spoločnosti Tatry 815 na manipulačnej koľaji v stanici Zohor.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.05.1992
Místo:
Depo Nové Zámky
Lokomotiva 726.036-7 byla zachycena v depu Nové Zámky a to přesně 4 dny od svého zrušení. Ještě v roce 1992 byla rozložena a to po 25 letech služby na výkonech novozámeckého depa.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.05.1992
Místo:
Nové Zámky
Rušeň 240.038-0 odpočíval v jednom zo "šturcov" stanice Nové Zámky.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.05.1992
Místo:
Kúty
Stroj 240.032-3 bol zachytený v čele nákladného vlaku v stanici Kúty.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.05.1992
Místo:
Depo Nové Zámky
Rušeň 710.044-9 bol odstavený v domovskom depe v Nových Zámkoch. Spoločnosť mu robila "karkulka" 726.006-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.05.1992
Místo:
Šurany
Na bedrech pantografových jednotek ř. 560 ležela v 90. letech takřka celá vozba osobních vlaků na elektrizovaných tratích Jižního Slovenska. Jednou z nich byla i 560.015-0/560.016-8 ( RD Leopoldov), který byla vyfocena v žst. Šurany.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
29.05.1992
Místo:
Přerov
Ve "šturcu" přerovské stanice vyčkává na další nasazení pražský "peršing" 162.048-3, tou dobou již na obou kabinách ozdoben trojúhelníky.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.06.1992
Místo:
Vsetín
S ucelenou súpravou cisternových vozňov zastavila vo Vsetíně žilinská "rakaňa" 183.017-3.