Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.04.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
V Olomouci zastavil rychlík č. 809 a v jeho čele byl pražský stroj 162.045-9.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.04.1992
Místo:
Brodek u Přerova
Nenáročný posun na krátké vlečce sladovny v Brodku u Přerova zajišťoval dne 17.4.1992 zánovní stroj T238.0004.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.04.1992
Místo:
Vsetín
Dvojica strojov 131.054-9+131.053-1 bola zachytená pri vchode do žst. Vsetín.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
29.04.1992
Místo:
Tišnov
V Tišnově odpočívala mezi výkony "žehlička" 210.025-3, toho času náležící do stavu LD Brno-Maloměřice.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.05.1992
Místo:
Přerov
V Přerově čeká na odjezd rychlík 528 a v jeho čele je pražský stroj 162.048-3.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.05.1992
Místo:
Depo Přerov
Lokomotiva 701.058-0 byla v 90. letech turnusově nasazována na topírenském posunu v depu Přerov.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.05.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
Z olomouckého hlavního nádaží odjíždí rychlík č.809 a v jeho čele "bzučí" pražský "peršing" 162.043-4. Zmíněná lokomotiva za dva roky předá své podvozky "esu" 363.124, které tím bude zrychleno a "peršing" dostane nové označení 163.243-4, jeho maximální rychlost poté bude už jen 120 km/h.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.05.1992
Místo:
Štúrovo
Ve štúrovském depu bylo odstaveno několik lokomotiv ř. 735, mezi nimi i první stroj z ověřovací série - 735.002-8. Daná lokomotiva tak u ČSD od výroby neodsloužila ani 20 let.