Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 24.02.1992
Místo: Bystřička

V té době olomoucká lokomotiva 140.092-8 je na snímku zvěčněna v čele vlaku Os 3207 v Bystřičce. Měsíční proběh čítal až 8 tisíc km. V roce 1995 odchází do depa Bohumín. Krátce působí i v Ostravě.

Autor: Jan Novotný
Datum: 03.03.1992
Místo: Olomouc hl.n.

Z Olomouce se rozjíždí rychlík č. 809 a v jeho čele je stroj 162.045-9, který je ve službách ČSD teprve necelý rok.

Autor: Jan Novotný
Datum: 03.03.1992
Místo: Přerov

Lokomotiva 162.045-9, patřící toho času do stavu depa Praha-TGM, odstoupila v Přerově z rychlíku č. 809 a chvíli si odpočine před dalším nasazením.

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.03.1992
Místo: Depo Přerov

Chvíli odpočinku si v přerovském depu dopřával ostravský stroj 162.042-6.

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.03.1992
Místo: Hranice na Moravě

Zánovní pražský "peršing" 162.051-7 vyčkával v Hranicích na Moravě na odjezd s rychlíkem R 541.

Autor: Jan Novotný
Datum: 13.03.1992
Místo: Vsetín

Pražský "peršing" 162.043-4 zastavil ve Vsetíně s rychlíkem 541.

Autor: Jan Novotný
Datum: 19.03.1992
Místo: ŽOS Nymburk

Novým lakem vonící "zamračená" 751.148-8 se slunila v areálu ŽOS Nymburk a čekala na předání do provozu po opravě.

Autor: Jan Novotný
Datum: 20.03.1992
Místo: Praha-Libeň

Na staničních kolejích v Praze-Libni dne 20.3.1992 probíhaly zkoušky zcela nové vlečkové lokomotivy T238.0013, následně byla předána firmě Mostárna Hustopeče u Brna.