Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.02.1992
Místo:
Bystřička
V té době olomoucká lokomotiva 140.092-8 je na snímku zvěčněna v čele vlaku Os 3207 v Bystřičce. Měsíční proběh čítal až 8 tisíc km. V roce 1995 odchází do depa Bohumín. Krátce působí i v Ostravě.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.03.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
Z Olomouce se rozjíždí rychlík č. 809 a v jeho čele je stroj 162.045-9, který je ve službách ČSD teprve necelý rok.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.03.1992
Místo:
Přerov
Lokomotiva 162.045-9, patřící toho času do stavu depa Praha-TGM, odstoupila v Přerově z rychlíku č. 809 a chvíli si odpočine před dalším nasazením.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.03.1992
Místo:
Depo Přerov
Chvíli odpočinku si v přerovském depu dopřával ostravský stroj 162.042-6.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.03.1992
Místo:
Hranice na Moravě
Zánovní pražský "peršing" 162.051-7 vyčkával v Hranicích na Moravě na odjezd s rychlíkem R 541.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.03.1992
Místo:
Vsetín
Pražský "peršing" 162.043-4 zastavil ve Vsetíně s rychlíkem 541.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.03.1992
Místo:
ŽOS Nymburk
Novým lakem vonící "zamračená" 751.148-8 se slunila v areálu ŽOS Nymburk a čekala na předání do provozu po opravě.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.03.1992
Místo:
Praha-Libeň
Na staničních kolejích v Praze-Libni dne 20.3.1992 probíhaly zkoušky zcela nové vlečkové lokomotivy T238.0013, následně byla předána firmě Mostárna Hustopeče u Brna.