Autor:
Jan Novotný
Datum:
15.02.1992
Místo:
Brno-Maloměřice
Z Brna-Maloměřic se rozjíždí nákladní vlak, který byl veden dvojicí laminátek ř. 230 z místního depa a v čele se vyjímal stroj 230.066-3.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.02.1992
Místo:
Zábřeh na Moravě
Vzorně udržovaný brněnský "pilštyk" 735.066-3 netradičně zavítal dne 20.2.1992 až do vzdáleného Zábřeha na Moravě.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.02.1992
Místo:
Bystřička
V té době olomoucká lokomotiva 140.092-8 je na snímku zvěčněna v čele vlaku Os 3207 v Bystřičce. Měsíční proběh čítal až 8 tisíc km. V roce 1995 odchází do depa Bohumín. Krátce působí i v Ostravě.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.03.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
Z Olomouce se rozjíždí rychlík č. 809 a v jeho čele je stroj 162.045-9, který je ve službách ČSD teprve necelý rok.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.03.1992
Místo:
Přerov
Lokomotiva 162.045-9, patřící toho času do stavu depa Praha-TGM, odstoupila v Přerově z rychlíku č. 809 a chvíli si odpočine před dalším nasazením.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.03.1992
Místo:
Depo Přerov
Chvíli odpočinku si v přerovském depu dopřával ostravský stroj 162.042-6.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.03.1992
Místo:
Hranice na Moravě
Zánovní pražský "peršing" 162.051-7 vyčkával v Hranicích na Moravě na odjezd s rychlíkem R 541.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.03.1992
Místo:
Vsetín
Pražský "peršing" 162.043-4 zastavil ve Vsetíně s rychlíkem 541.